loading...
روایان عشق
معین بازدید : 5 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

خرید عینک افتابی

با قابلیت دید از پشت سر

آیا دوست دارید در حالیکه یک عینک آفتابی شیک بر چشما دارید و در حال راه رفتن به سمت جلو هستید از اتفاقات پشت سر خود هم با خبر باشید و هر آن چیزی که درپشت سر شما اتفاق می افتد را ببینید؟ امروز ما با یک محصول بسیار کاربردی و جالب در خدمت شما عزیزان هستیم.نام محصول ما عینک آفتابی دید پشت سر می باشد.با خرید عینک افتابی فوق شما گویی که دو چشم هم در پشت سر خود دارید و همه چیز را به  صورت کاملا واضح خواهید دید.علاوه بر خاصیت بسیار جالبی که این عینک دودی دارا می باشد همچنین باید به استاندارد بودن شیشه های ان در مقابل اشعه های مضر آفتابی اشاره کرد. این عینک دارای استاندارد uv400 بوده و از ورود اشعه های مضر به درون چشم شما جلوگیری خواهد کرد.یک بار امتحان کنید خواهید دید از این به بعد هر اتفاقی که در پشت سر شما در حال رخ دادن است را بدون اینکه بخواهید سرتان را به عقب برگردانید خواهید دید و این بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد.

 

شما می توانید همین الان از فروشگاه سامان خرید محصول خود را سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست برای ثبت سفارش بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک نمایید.از جمله خصوصیات دیگر این عینک می توان به طراحی خاص و منحصر به فرد بدنه ان اشاره کرد که تقریبا به هر نوع صورتی ست خواهد شد و واقعا در ساخت ان نهایت دقت به عمل امده است.در ساخت شیشه های این عینک از نوعی ماده خاص استفاده شده است تا در عین حال اینکه شما نسبت به جلوی خود یدد کافی را دارا می باشد همزمان می توانید با وضوح کامل نسبت به پشت سر خود نیز دید داشته باشید.همچنین می توانید همین الان برای خرید عینک افتابی فوق با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

 

محصول فوق دارای یک فریم فلزی بسیار مستحکم در مقابل ضربه بوده و از کیفیت وطراحی بسیار شیکی برخوردار است. نوع عدسی های به کار رفته در این عینک از بهترین و با کیفیت ترین های نوع خود می باشد. شما برای خرید عینک افتابی فوق می توانید همین الان در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار زیبا و شیک برای دوستان و عزیزان خود استفاده کرده و موجب خوشحالی آنها شوید.دقت کنید که محصولاتی را با همین عنوان در بسیاری از فروشگاه های متفرقه در حال فروش هستند. حتما هنگام خرید عینک افتابی با چنین قابلیتی از فروشگاه های معتبر اقدام به این کار نمایید.ما تمام محصولاتی که ارائه می دهیم دارای گارانتی بوده و چنانچه در حین ارسال برای انها مشکلی رخ دهد حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.پس با خیال راحتی همین الان می توانید اقدام به خرید از فروشگاه شامان خرید نمایید و نگران کیفیت کاللا نباشید.

مخصوصا که این عینکگ علاوه بر خاصیت قابلیت دید از پشت سر  با توجه به خاصیت یو وی ۴۰۰ که دارا می باشد می تواند به عنوان یک محافظ خوب برای چشمان شما در مقابل این اشعه مر باشد و در تابستان و روزهای آفتابی از ان استفاده نمایید.در هر کجای کشور که باشید ما در یک بسته بندی محکم که در مقابل ضربه مقاوم است عینک مورد علاقه شما را برایتان ارسال خواهیم کرد. عینک جیمز باند با توجه به خاصیت دید از عقب جز محصولات خاص و منحصر به فرد بوده و نمی توانید در هر فروشگاهیی نمونه ان را بیابید.ما نیز طبعا تعداد محدودی از این محصول را در اختیار داریم و مشخص نیست بعد از اتمام دوباره بتوانیم از /ان در مراحل بعدی  برای شما در فروشگاه قرار دهیم.پس همین الان تصمیم خود را بگیرید و اگر فکر می کنیم می خواهید اقدام به خرید عینک افتابی با چنینی قابلیتی کنید وقت را از دست نداده و سریعا سفارش خود را ثبت کنید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:27  توسط یاد یار  |  نظر بدهید

زمانیکه شما

خرید عینک دودی 

 

 

در خرید عینک دودی باید همیشه به یک سری از فاکتورهای مهم توجه جدی به عمل آورد. در میان انواع محصولات متنوع در زمینه عینک های آفتابی شرکت معروف نایک نیز توانسته با محصولات جذاب و بسیار شیک خود بازار منحصر به فردی را به خود اختصاص دهد و در رقابت با غول های بزرگ این عرصه چیزی کم نیارد.امروز ما در فروشگاه سامان خرید یکی از محصولات بسیار زیبای این شرکت را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.عینک آفتابی نایک که در تصویر هم مشاهده می کنید یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که به بازار آمده است.در طراحی بدنه این عینک سعی شده است نهایت دقت و ظرافت به کار رود  بطوریکه در اکثر صورت ها نمایی زیبا و جذاب ایجاد کند.در واقع اگر بخواهیم این عینک را بیشتر معرفی کنیم باید بگوییم که از خانواده اسپرت نایک بوده و دارای استاندارد uv400نیز می باشد.

 

 


قیمت مناسب و طراحی منحصر به فرد ان همگی باعث شده است تا نظر هر مشتری را به خود جلب نماید.همچنین استاندارد های لازم و جهانی همگی در لنز های ان به کار رفته و می تواند در مقابل نور آفتاب محافظ خوبی برای چشمان شما باشد.این عینک به هیچ وجه نور محیط را به صورت مصنوعی و غیر عادی تغییر نداده و همه چیز با کیفیت های برتر جهان مطابقت دارد.
شما می توانید برای خرید عینک دودی فوق همین الان اقدام نمایید و حتی از این محصول به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی و فراموش نشدنی نیز استفاده نمایید.طرح اسپرت ان باعث شده است تا هم خانم ها و هم اقایان براحتی و بدون هیچ مشکلی از ان استفاده نمایند.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک دودی شرایطی را فراهم کرده ایم که تنها با چند کلیک بتوانید محصول مورد علاقه خود را سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزلتان دریافت نمایید.همچنین برای خرید تلفنی نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

 

 

اگر می خواهید تا برای دوستان و عزیزان خود هدیه ای تهیه کنید و دوست دارید از محصولات عینک این کار را انجام دهید ما پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید عینک دودی فوق نموده چرا که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه از نظر ظاهری دارای تمام خصوصیات یک عینک شیک و منحصر به فرد و جوان پسند می باشد و به نوعی به صورت اسپرت طراحی و ساخته شده است.البته باز هم تاکید می کنیم مهم تر از ظاهر و قیافه هر عینک باید به استاندارد بودن آن توجه کرد. باید عینک دودی شما بتواند چشمان شما را از اشعه های مضر آفتابی به خوبی محافظت نماید و این کمترین استاندارد موجود در یک عینک می باشد.

در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید در ظرف چند روز می توانید این عینک مورد علاقه را در اختیار داشته باشید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مراحل بعدی خرید عینک دودی فوق را انجام دهید و بعد از دریاات کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

شما هم می توانید در میان دوستان واشنایان خود اولین نفری باشد که از این عینک دودی زیبا استفاده خواهید کرد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید.نوع طراحی زیبای ان باعث شده تا به صورتی براحتی ست شود و شاید همین عامکل باعث پر فروش بودن این کالا شده است.ما برای شما به همراه این عینک یک دستمال مخصوص و یک کیف نیز ارسال خواهیم کرد. شما در واقع باید دقت کنید که همیشه فاکتورهای مهمی را برای خرید عینک دودی در نظر بگیرید. از جمله این موارد می توان به دارا بودن استاندارد یو وی ۴۰۰ اشاره کرد که باعث می شود تا چشمان شما در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت شود.مواردی همچون استحکام بدنه و ضد خش بودن شیشه ها نیز باید در هنکام انتخاب محصول لحاظ شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:26  توسط یاد یار  |  نظر بدهید

فروشگاه ساعت

ست اصلاح مردانه جاست تریم

 

 

ست اصلاح مردانه جاست تریم یکی از بهترین و بی شک با کیفیت ترین محصولاتی است که در زمینه اصلاح موهای زائد طراحی و ساخته شده است. اگر به فکر خرید یک ست اصلاح با کیفیت و حرفه ای هستید و دوست دارید تا  اصلاحی یکدست و بدون دردسر را تجربه نمایید ما به شما ست اصلاح جاست تریم را معرفی می کنیم.این محصول  با طراحی منحصر به فرد خود به راحتی می تواند موهای زائد شما را از بین برده و اصلاحی بی نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید جاست تریم بسیار خوش دست و شیک طراحی شده است و براحتی قابل حمل می باشد و در هر کجا که خواستید می توانید از آن استفاده نمایید.

از این محصول می توانید برای اصلاح صورت خود و برای تنظیم خط ریش  براحتی و با کیفیت بسیار بالاتر از دیگر ماشین های ریش تراش استفاده نمایید.دقت کنید که نمونه همین محصول به صورت تقلبی و با کیفیت بسیار پایین تر در فروشگاه های متفرقه در حال فروش است.پس به خاطر چند هزار تومان ارزان تر  هرگز به دنبال خرید محصولاتی بی کیفیت و تقلبی نباشید.ما کیفیت ست اصلاح مردانه جاست تریم را که در فروشگاه خود گذاشته ایم تضمین کرده و انرا در یک بسته بندی شیک خدمتتان در هر کجای این خاک باشید ارسال می کنیم.

 

 

به همراه این ریش تراش دو عدد شابلون مو با سایز های مختلف برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن امکان اشتباه و خطا در اصلاح را به صفر می رساند.همچنین اگر بخواهید سبیل های خود و خط ریش هایتان را تنظیم کنید می توانید از یک شابلون مخصوص این دستگاه که به صورت سر خود بوده استفاده کرده و با دقت بالا این کار را انجام دهید.ست اصلاح جاست تریم یکی از بهترین ماشین های اصلاحی است که در بازار موجود بوده و براحتی می توانید آنرا همین الان از فروشگاه سامان خرید سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.همچنین اگر در خانه کودکی دارید می توانید برای اصلاح موی سر ان از این محصول استفاده کرده و بدون هیچ گونه ترس از آسیب رسیدن به ان براحتی عمل اصلاح را انجام دهید.

 

 


این محصول بسیار خوش دست بوده و بدون نیاز به سیم براحتی قابل حمل و استفاده می باشد. حتی می توانید از ان در هنگام مسافرت براحتی استفاده نماید و همیشه باظاهری مرتب و اراسته در همه جا حاضر شوید.توجه کنید که نمونه این محصول را به صورت تقلبی در بعضی از فروشگاه ها در حال فروش هستند.دقت نمایید هنگام خرید حتما از فروشگاهی معتبر خرید نمایید.شما می توانید از ست اصلاح مردانه جاست تریم بدون نیاز به برق استفاده نمایید و تنها از دو باتری قلمی برای تغذیه آن می توانید استفاده نمایید.شما این محصول را می توانید با کیفیت اورجینال و اصلی همین الان از فروشگاه امان خرید تهیه نمایید. می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

ست اصلاح مردانه جاست تریم دارای دو شانه بلند و کوتاه و یک برس مخوصص  بوده که بوسیله ان می توانید اندازه و مقدار اصلاح موهای صورت و دیگر جاها را مشخص کنید.ما محصول فوق را همراه با گارانتی اصلی خدمتتان ارسال خواهیم کرد و چنانچه در حین ارسال و بسته بندی برای آن مشکلی رخ دهد ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.در هر کجای کشور که باشید تنها در عرض چند روز می توانید صاحب یکی از این محصولات شوی

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:26  توسط یاد یار  |  نظر بدهید

تخصص ما ساخت بهترین ها است.

خرید میکرو تاچ مکس

 

در میان انواع مختلف دستگاه های ریش تراش و ست اصلاح امروز می خواهیم محصولی بسیار خوش نام و محبوب را به شما عزیزان معرفی نماییم.نام این محصول ست اصلاح میکرو تاچ نام دارد. ریش تراش فوق از قدرت اصلا ح بالایی برخوردار بوده و یک  اصلاح یکدست  و بدون نقص را برایتان به همراه دارد.با خرید میکرو تاچ مکس می توانید براحتی  تمام موهای زائد درون بینی و گوش خود را اصلاح نموده و همچنین خط دور گردن و جاهایی که نیاز به دقت بالا دارد را براحتی با این دستگاه انجام دهید.معمولا جاهایی که بوسیله تیغ و یا قیچی امکان خراب کردنشان وجود دارد و یا اینکه ممکن است باعث خونریزی و بریدگی شود را می توانید با این محصول براحتی اصلاح نمایید.

 

 


ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد  از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازیدبا خرید میکرو تاچ مکس همچنین موهای شانه ،بازو، سینه، پشتتان را می توانید به راحتی اصلاح نمایید.برای تغذیه این محصول کافیست تا از یک باطری نیم قلمی استفاده نمایید.زمانیکه میکرو تاچ را در دست می گیرید به خوش فرم بودن و خوش دست بودن ان پی خواهید برد.در همه حالت ها بدون اینکه کوچکترین اسیبی به پوست شما برساند می توانید از این محصول استفاده نمایید.شاید تا حالا  اصلاح کردن اضافه های ابرو های پر پشت کار دشواری بوده است و یا نمی دانید که باید با موهای بلند و زائد ردون بینی چه کرد و همچنین موهای درون گوش و یا سایر قسمت هایی که امکان اصلا با ماشین های معمولی نیست همیشه برایتان یک مشکل بوده است.اما در واقع کارایی اصلی این محصول  در اصلاح موی چنینی نقاطی است که دسترسی به انها سخت می باشد.

 

 

دقت کنید در بازار همین محصول در دو دوع درجه ۱ و درجه ۲ در حال عرضه شدن است و مطمئن باشید که کالاهای درجه دوم انقدر بی کیفیت هستند که حتی یک بار هم نیم توانید یک اصلاح خوب را با ان تجربه نمایید. شاید محصولی که ما ارائه داده ایم چند هزار تومان گران تر باشد اما با خیال راحت این اطمینان را به شما می دهیم که شما با خرید میکرو تاچ مکس از فروشگاه سامان محصولی فوق العاده با کیفت همراهبا گارانتی را از ما تهیه کرده اید که تا سالیان سال نیز می توانید از ان مانند روز اول استفاده کنید.

 

 

 

 

 

به راحتی توسط یک باتری نیم قلمی دستگاه فوق تغذیه شده و تا چندین مرتبه بدون اینکه قدرت اصلاح ان کم شود تنها با همان یک باتری کوچک می تواند عمل اصلاح را به صورت بسیار با کیفیت برای شما انجام دهد.از نظر طراحی بدنه نیز بسیار خوش دست و  عالی طراحی شده است و همچنین از نظر حجم و اندازه هم که تصاویر خود گویای همه چیز هستند و به راحتی شما می توانید از این دستگاهد در مکان های مختلف و در مسافرت ها نیز استفاده نمایید.همین الان می توانید در عرض چند دقیقه اقدام به خرید میکرو تاچ مکس از سامان خرید نموده و در کمتر از چند روز محصولی درجه ۱ همراه با گارانتی معتبر را از ما دریافت نمایید.همچنین جهت صبت سفارش خود می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

 

در میان انواع مارک های موجود در بازار اگر از ما سوال بفرمایدی که کدام  ماشین ریش تراش می تواند بهترنی کیفیت را به همراه داشته باشد ما حتما یکی از پیشنهادهایی که به شما خواهیم کرد خرید میکرو تاچ مکس است. البته باز هم خدمتتان عرض کنیم که این دستگاه دارای دو کیفیت درجه یک و درجه دو بوده و اگر کیفیت بالا را توقع دارید چاره ای جز خرید کالای درجه یک نیستید و ما نیز در فروشگاه سامنان خرید به منظور جلب رضایت مشتریان از بهترین کالای موجود در بازار استفاده کرده ایم.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:25  توسط یاد یار  |  نظر بدهید

برجهای خنک کن

  لذت داشتن یک عینک شنای حرفه ای

 

 

کمتر کسی را می توان یافت که به ورزش شنا علاقه مند نباشد.همه از این ورزش مفرح خوششان می ابید و تقریبا همه عاشق شنا کردن هستند.اما باید بدانید برای هر روزشی باید لوازم و وسایل مخصوص آنرا را داشته باشید و ورزش شنا نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و قبل از شنا کردن پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید عینک شنا نمایید چرا که آب استخرها بسیار آلوده بوده و می تواند صدمات جبران ناپذیری به چشمان شما وارد کند.داشتن یک عینک شنای خوب و حرفه ای می تواند علاوه بر اینکه چشمان شما را از ورود میکروب ها و آلودگی موجود در آب به درون چشم هایتان بیمه کند جدا از این مورد می تواند لذت شنا کردن واقعی را به شما نیز بچشاند. دنیای زیر آب را می توانید با چشمانی باز و بدون ترس از اینکه آبی به درون چشم هایتان بروید مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

  ما در فروشگاه سامان خرید برای شما چند مدل مختلف عینک شنا را قرار داده ایم و شما با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید همین الان  و در عرض چند دقیقه اقدام به خرید عینک شنا مورد نظر خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا ردب منزل دریافت نمایید.یکی از مارک های معروف در زمینه عینک شنا مارک اسپیدو است که علاقه مندان به ورزش های آبی حتما نام این برند معروف را شنیده اند. محصول مرود نظر ما نیز دارای این برند بوده و مختص افراد حرفه ای می باشد. شما با داشتن عینک اسپیدو محال است حتی قطره ای آب به درون چشمانتان نفوذ کند و با خیالی آسوده می توانید از شنا کردن لذت ببرید.

 

ما این محصول را به شرط اصل بودن و همراه با فاکتور برایتان ارسال می کنیم و می توانید  کیفیت انرا با دیگر محصولات مشابه مقایسه نمایید.از مشخصات بارز این عینک شنا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-دارای شیشه های ضد خش

۲-بدون هیچ گونه ماتی در نمایش محیط

۳-دارای تنظیم بندی برای ست شدن بروی سر

۴-دارای گارانتی تعویض

۵-همراه با کاتالوگ

شما با خرید عینک شنا فوق محصولی کاملا اورجینال و اصلی را تهیه کرده اید که می تواند برای شما تا مدت ها بدون هیچ گونه ایرادی کار کند. در ضمن محصول فوق دراای گارنتی است و اگر  هر گونه مشکلی در ان ملاحضه کردید می توانید آنرا عودت داده و ما به جای ان یک عینک دیگر برایتان راسال خواهیم کرد.پس با خیال راحت همین الان می توانید اقدام به خرید محصول فوق نمایید و از داشتن یک عینک شنای اصل لذت ببرید.از این عینک معمولا در مسابقات حرفه ای استفاده می شود و شما نیز اگر دوست دارید  حرفه ای شوید و حرفه ای شنا کنید و لذت تماشای دنیای زیر آب را نیز  تجربه نمایید می توانید همین الان درخواست ثبت سفارش خود را دهید.

 

 

 

 

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نموده وف رم سفارش را تکمیل نمایید .همچنین اگر خواستید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست  خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را به ادرسی که می خواهید ارسال خواهیم کرد.در میان انواع عینک های شنا که ما در سامان خرید قرار داده ایم  خودمان به شخصه این مدل را پیشنهاد می کنیم چرا که دارای کیفیت فوق العاده بالیی بوده و از هر نظر می تواند نیاز های شمار ا بر آورده نماید.شما با خرید عینک شنا فوق یک قدم به حرفه ای تر شدن در ورزش شنا نزدیک شده اید .

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:25  توسط یاد یار  |  نظر بدهید

همراه با طرح شنبم

خرید عینک شنا ارزان

 

 

اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که می خواهید به تازگی ورزش شنا را آغاز نمایید  و به دنبال خرید وسایل مورد نیاز این رشته هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول معرفی شده در سایت ما استفاده کنید.این محصول علاوه بر عینک شنا دارای گوش گیر و دماغ گیر نیز بوده و برای شروع و اموزش این ورزش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.در مقابل علاوه بر قیمت کاملا مناسب ان از کیفیت مطلوبی هم برخوردار بوده و با خیال راحت می توانید از ان در استخر های شنا استفاده نمایید.دقت کنید که آب استخر ها بسیار الوده بوده و برای عضو حساسی مانند چشم ممکن است بسیار مضر وخطرناک باشد و باعث عفونت های چشمی شود. این در حالی است که شما با داشتن یک عینک شنا ساده هم می توانید براحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید و از لحظاتی که در استخر هستید نهایت لذت را ببرید.

 ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک شنای فوق امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپدازید.توجه کنید که داشتن یک عینک شنا برای محافظت از چشمان شما بسیار واجب و ضروری به نظر می رسد پس حتما در خرید این محصول هیچ تردیدی به خود راه ندهید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد.شما برای تهیه این محصول علاوه بر امکان خرید پستی نیز می توانید با تماس تلفنی همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست ثبت محصول مورد نظرتان را دهید.

ما تمامی کالاهایی که برای شما ارسال می کنیم را گارانتی کرده ایم و چنانچه محصولی که به دست شما رسیده است دچار مشکل باشد آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.این عینک شنا نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و شامل خدمات گارانتی ما می باشد.پس با خیال راحت می توانید اقدام به خرید از فروشگاه سامان خرید نمایید.

 

ما برای خریداران این محصول علاوه بر یک عینک شنای با کیفیت و خوی یک دماغ گیر و همچنین یک گوش گیر نیز ارسال خواهیم کرد تا دیگر نیاز نباشد برای تهیه انها هزینه ای بپردازید.با خیال راحت این عینک را بر چشما خود زده و به داخل استخر اب شیرجه بزنید و اصلا نگران نفوذ آب به درون چشمان خود نباشید چرا که این عینک محافظ بسیار خوبی در مقابل نفوذ اب می باشد.
آب استخر یکی از الوده ترین اب ها می باشد و اگر واقعا مراقب خود نباشید حتما بعد از مدتی خدای نکرده شاهد عوارض بسیار خطرناکی از ناحیه چشم خواهید بود.پس حتما سعی کنید قبل از پریدن به اب حتی اگر قرار است مدت بسیار کمی هم شنا کنید از یک عینک شنا هر چند ساده استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 74