loading...
روایان عشق
معین بازدید : 2 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

آموزش راه رفتن روی آب

 

 

امروز می خواهیم با یک مجموعه بسیار هیجان انگیز شما را آشنا کنیم.اگر علاقه مند به شعبده بازی باشید و دوست داشته باشید تکنیک های شعبده بازی را فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم از محصولات مارکت سنتر ۲۴ حتما دیدن فرمایید.امروز یک مجموعه اموزشی را برای شما در نظر داریم با عنوان آموزش معلق شدن روی هوا و همچنین آموزش راه رفتن روی آب.آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان بر نیروی جاذبه غلبه کرد و در هوا معلق ماند؟

آموزش شعبده بازی را با مجموعه فوق براحتی فرا بگیرید.

آیا فکر کرده ای که چگونه می توان وزن خود را کنترل کرده و بروی آب راه رفت؟ با دین این مجموعه قطعا شگفت زده خواهید شد و از تماشای آن لذت خواهید برد.اگر با دقت به اموزش راه رفتن روی آب دقت کنید و همچنین آموزش معلق ماندن در هوا قطعا خواهید توانست دست به کار های شگفت انگیزی زده و موجب تعجب همگان شوید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

آموزش راه رفتن روی آب

شما با تمرین این شعبده می توانید بعد از مدت کوتاهی به انجام این کار بپردازید و به عنوان یک شعبده بازی خود را مطرح نمایید.آموزش شعبده بازی علاوه بر یک اموزش صحیح احتیاج به تمرین و تکرار هم دارد.

در این سی دی نیز آموزش راه رفتن بروی آب را هم قرار دادیم توجه داشته باشید که هزینه رو آب راه رفتن رایگان عرضه میشود تا احیانا اگر خواستید مانند شعبده بازان کرس انجل و دیوید کاپرفیلد تو استخر رو آب راه بروید و فیلم برداری نمایید بتوانید از راز آن با خبر شوید.

 آموزش راه رفتن روی آب توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس

خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس

 

اگر شما هم دوست دارید تا امسال در کنکور آماده شوید و رشته مورد علاقه خود را قبول شوید باید از الان به فکر اماده کردن خود باشید .فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از محصولاتی که در این زمینه دارد با نام  مهندسی معکوس می باشد. در واقع قرار است شما با  مجموعه مهندسی معکوس روش های تست زنی را یاد بگیرید و بتوانید حتی با معلومات کم گزینه صحیح را نسبت به سایر گزینه های دیگر تشخیص دهید.تست زنی به روش مهندسی معکوس روشی است که چند سالی صر و صدای زیادی را به پا کرده و در این بین یک عده سو استفاده کننده با ارائه مجموعه تقلبی مبالغ زیادی را به جیب زده اند.شما با خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس و پیاده سازی روش های ان و کمی تمرین می توانید با داشتن حد اقل معلومات بهترین نتیجه را از تست های کنکور  بگیرید.در این مجموعه شما خواهید آموخت که:

 

پیدا کردن گزینه صحیح در حد اقل زمان ممکن

با کمترین معلومات بهترین نتیجه را بگیرید

تاثیر پذیری چند برابری شما در هنگام تست زنی

 

روش فوق در آزمونها به شماره ۸۱۱۰۱ به ثبت رسیده در انحصار مؤسسه پارسیان می باشد

 

خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس

 

ما نیز برای علاقه مندان به دریافت این مجموعه در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را اضافه نموده ایم تا بتوانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما در تست زنی به این روش خواهید اموختکه چگونه از بین چهار گزینه در مرحله  دو گزینه اشتباه را کنار گذاشته و انتخاب را از میان دو گزینه دیگر انجام دهید.همچنین علاوه بر اموزش مهندسی معکوس به شما روش های صحیح مطالعه کردن و بیان اصول درست فراگیری دروس را نیز اموزش می دهیم تا در کنار /ان بتوانید بهترین استفاده را از زمان باقیمانده به کنکور داشته باشید.

 خرید اینترنتی آموزش مهندسی معکوس توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی اگر شما هم از علاقه مندان به ورزش پرورش اندام هستید و دوست دارید تا در این رشته هر چه سریعتر به نتایج قابل قبولی دست یابید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید آموزش بدن سازی  که در سایت قرار داده ایم به خود در رسیدن به این اهداف کمک نمایید.بدنسازی امروزه به صورت یک علم در امده و عوامل زیادی  را می طلبد تا در این رشته بتوانید به پیشرفت های مناسب دست یابید.اگر بخواهید به صورت سر خود و بدون هیچگونه اطلاعات علمی بدنسازی نمایید قطعا در وسط راه دچار مشکلات فروانی از جمله احتمال آسیب رساندن به عضلات خود خواهید بود.

در آموزش بدنسازی که ما برای شما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم شما نکاتی مهم همچون نحوه گرم کردن  و نرمش های مخصوص این رشته  و انواع برنامه های غذایی و تمرینی برای وزن های مختلف وچند برنامه پیشنهادی قهرمانان جهان برای عموم و کلیب های تمرینی قهرمانان جهان را مشاهده خواهید کرد.

شما براحتی  و با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

 

در آموزش بدن سازی باید همیشه به چهار اصل مهم دقت نمایید:

۱- تغــذیه صحیـح

۲- تمــرین درست

۳- استراحت لازم

۴- تمرکــز کـافـی

 

هر کدام از موارد بالا در بدن سازی خود آموزشی جدا را می طلبد و باید برای ان ساعت ها حرف زد.اما ما سعی کرده ایم همه چیز را به صورت کاملا مفید و خلاصه در این مجموعه اموزشی جمع اوری کرده و برای علاقه مندان به ورزش بدنسازی قرار دهیم.شما باید قبل از شروع این ورزش از خود سوالاتی را بپرسید و برای هر کدام دلیل واقعا منطقی و حساب شده ای نیز داشته باشید.

 سوالاتی مانند:

۱- هدف ما از ورزش بدنسازی چیست؟

۲- از وضعیت آناتومی خود در موقع شروع عکس گرفته و پارامترهای عضلانی خود را یادداشت کنیم.

۳- بـا چـه وسـایلــی شــروع و به آن ادامه دهیـم.

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی توسط 20 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

 

امروز برای علاقه مندان به بازی شطرنج یک آموزش بسیار کامل و روان در سایت قرار داده ایم تا با استفاده از ان بتوانند  در این بازی به پیشرفت قابل توجهی دست یابند.ورزش شطرنج یک بازی دو نفره بوده که بروی یک صفحه سیاه و سفید مربعی که متشکل شده است از ۶۴ خانه و در دو طرف آن مهره های سیاه و سفید در مقابل هم صف آرایی می کنند.آموزش شطرنج  را باید از ابتدا و به صورت کاملا علمی فرا گرفت چرا که این بازی دارای نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی می باشد که تنها زیر نظر یک مربی مجرب و با یک آموزش صحیح قابل فهم خواهند بود.

شما با دراختیار داشتن این آموزش شطرنج در واقع یکی از بهترین و مطرح ترین مربیان جهان را در اختیار دارید و هر زمان که خواستید می توانید  از این محصول استفاده نمایید.شما در این مجموعه یاد خواهید گرفت که اصلا با چه حرکتی و چگونه بازی را شروع نمایید و سپس پس از اولین حرکت چگونه حریف را انالیز نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

 

تکنیک هایی را بری تله گذاری فرا خواهید گرفت و همچنین نحوه ریسک کردن و بررسی نوع ریسک در بازی را اموزش می بینید.

بازی شطرنج یکی از مهیج ترین و زیبا ترین بازی های فکری می باشد که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را به همراه دارد.اگر می خواهید این محصول را دیافت نمایید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود راثبت نمایید.

شما با خرید اموزش شطرنج و تماشای آن خواهید اموخت که در چه زمانی مهره های اصلی خود را فدا نمایید و چگونه به یک باره حملات تاکتیکی انجام دهید.همچنین یکی دیگر از اصول این بازی پیش بینی حرکات بعدی حریفتان می باشد.همین الان این مجموعه بی نظیر را از ما تهیه نمایید.

 خرید اینترنتی آموزش شطرنج توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

 

آیا شما هم از اضافه وزن رنج می برید؟ آیا دوست دارید تا با کمترین هزینه و بدون هیچ گونه عوارض به وزن ایده آل خود برسید؟ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه آموزش ایروبیک را برای شما عزیزان قرار داده ایم که بوسیله اموزش های درون این مجموعه می توانید خیلی زود به نتایج دلخواه خود برسید.ورزش ایروبیک یکی از ورزشهایی می باشد که برای تنظیم وزن و رسیدن به هیکل مناسب و دلخواه بسیار موثر بوده و چنانچه بتوانید حرکات ایروبیک را به صورت صحیح اجرا نمایید خواهید دید که پس از مدتی تاثیراتی مثبت بروی بدن شما گذاشته است.

شما با خرید آموزش ایروبیک و کمی تلاش و کوشش روزانه می توانید در مدتی کوتاه به وزنی مناسب برسید.در این مجموعه شما به صورت تصویری توسط یک مربی کاملا مجرب حرکات و تکنیک های لازم این رشته را فرا خواهید گرفت.

 

 

خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

ایروبیک چیست؟

اگر بخواهیم برای ایروبیک تعریفی داشته باشیم باید بگوییم  ورزشی که باعث به کار انداختن عضلات بزرگ می شود و حد اقل ۱۲ دقیقه و به صورت ریتمیک و موزون انجام خواهد شد.ورزش ایروبیک از جمله ورزشهای هوازی محسوب شده و باعث تنظیم سیستم قلب و عروق و تنفس خواهد شد.تنفس یکنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن خواهد شد.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید آموزش ایروبیک رابرای علاقه مندان در سایت قرار داده است و شما براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بدهید.با ایروبیک به خود آرامش را هدیه دهید.شما با انجام منظم حرکات ایروبیک می توانید از این پس تمرکز بالایی در انجام کار های روزانه خود بدست اورده و در نتیجه کیفیت زندگی شما نیز بالاتر خواهد رفت.

 خرید اینترنتی آموزش ایروبیک توسط 22 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , ,

===============================================

خرید اینترنتی آموزش دفاع شخصی

آموزش حرفه ای دفاع شخصی

 

اگر دوست دارید تا در مقابل مهاجمین از خود مراقبت کنید و نگذارید تا کسی به شما آسیب برساند لازم است تا فنون دفاع شخصی را فرا گرفته تا به مواقع نیاز از آن استفاده نمایید.همانطور که از اسم آن مشخص است دفاع شخصی زمانی به کار می رود که حمله ای از طرف مقابل انجام شده باشد و شما بخواهید از خود در مقابل ان عمل  دفاع نمایید و عکس العمل مناسب را نشان دهید.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یه مجموعه آموزش دفاع شخصی برای شما در نظر گرفته ایم که با دین ان و کمی تمرین خواهید توانست بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن بگیرید.

شما با خرید آموزش دفاع شخصی فوق و با کمی تلاش و پشتکار در مدتی کوتاه می توانید فنونی را فراگرفته  که در زمان نیاز کاملا کاربردی و مفید می باشند و براحتی می توانید از خود و دیگران در مقابل مهاجمین مراقبت نمایید.شما در این آموزش با نقاط حساس بدن بیشتر آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که با ضربه ای کوچک به این نقاط حریف را عملا از کار بیاندازید.

 

آموزش حرفه ای دفاع شخصی

در دفاع شخصی فلسفه کار بر قدرت بازو و زور  و هیکل نیست بلکه بیشتر به نوع حرکات و نحوه ضربه زدن و همچنین محل ضربه زدن می باشد.به همین خاطر اگر در هر هیکل و قامتی که هستید چنانچه فنون را بتوانید درست اجرا نمایید می توانید در این امر موفق باشید.

 در مورد نقاط حساس  علم پزشکی  می گوید:

علم پزشکی جدید معتقد است که این نقاط همان جاهایی هستند که اعصاب دوشاخه می شوند و یا به هم وصل می شوند و یا عصبی وجود دارد که زیرش استخوانی قرار دارد. اما در هنرهای رزمی ، فقط محل انشعابات و مراکز تجمع اعصاب نقاط حساس مسیر های چی نبوده اند و حتی بعضی مواقع رگ ها و انتهای عضلات و مفاصل و مواضع خاصی روی استخوان هم به عنوان نقطه حساس مدارهای چی در نظر گرفته می شدند.

 

برا ی خرید آموزش دفاع شخصی می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 کلمات کلیدی:

 خرید اینترنتی آموزش دفاع شخصی توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=============================================================

خرید اینترنتی آموزش کاراته

خرید اینترنتی آموزش کاراته

 

خرید اینترنتی آموزش کاراته – اگر شما هم علاقه مند به آموزش کاراته هستید و دوست دارید تا در این ورزش به پیشرفت های قابل توجهی برسید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه آموزش کاراته موجود در مارکت سنتر ۲۴ و تماشای آن به مهارت هی لازم دست یابید.ورزش کاراته نیز از جمله هنر های رزمی آسیای شرقی بوده و برخواسته از کشور ژاپن می باشد.این ورزش امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.شما در ورزش کاراته با تمرین های سخت مواجهه هستید و اگر بتوانید از پس این تمرینات و فشار ها بیرون ایید قطعا می توانید به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست یابید. اگر می خواهید تا با انواع ضربات پا و دست در کاراته آشنا شوید و اگر دوست دارید تا نحوه دفاع کردن در مقابل حریفان را بیاموزید و اینکه چگونه بهترین فنون را در هنگام مبارزه اجرا نمایید پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش کاراته که در فروشگاه گذاشته ایم و با تماشای با دقت آن به همه این موارد دست یابید.

 

خرید اینترنتی آموزش کاراته

 

شما در این آموزش به صورت قدم به قدم و زیر نظر بهترین اساتید جهان تمام فنون مبارزاتی و دفاعی را خواهید آموخت.نحوه ضربه زدن را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت و نکاتی را اموزش می بینید که ممکن است تا سالها در سر هیچ کلاسی  به شما گفته نشود.اگر دوست دارید تا نسبت به دوستان خود از پیشرفت سریع تر و قابل توجهی برخوردار شوید پیشنهاد می کنیم با کلیک بروی دکمه خرید پستی و ثبت سفارش خود ابتدا محصول را دریافت کرده و سپس وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید .

مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به ورزش کاراته امکان تهیه این مجموعه را به صورت خرید اینترنتی فراهم نموده است و براحتی می توانید در هر کجای ایران عزیز که می باشید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

  

خرید اینترنتی آموزش کاراته توسط 33 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=====================================================

خرید اینترنتی آموزش جودو

خرید اینترنتی آموزش جودو

 

 

خرید اینترنتی آموزش جودو – امروز برای علاقه مندان به ورزش های رزمی یک آموزش بی نظیر درباره ورزش جودو قرار داده ایم.ابتدا کمی به تاریخچه این ورزش اشاره می کنیم.در سال ۱۸۸۲ میلادی توسط دکتر جیگارو کانو ژاپنی این ورزش بنا نهاده شد.دکتر کانو با مطالعه فنون باستانی و با یکپارچه کردن آنها ورزشی به نام جودو را ابداع کرد.و سال ها بعد یعنی در سال ۱۹۶۴ این ورزش در المپیک پذیرفته شد.اگر علاقه مند هستید تا آموزش جودو را حرفه ای و اصولی فرا بگیرید باید از همان ابتدا و زیر نظر یک مربی کار بلد به انجام تمرینات بپردازید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای همین موضوع سعی کرده است تا یکی از قوی ترین و روان ترین اموزش های جودو را تهیه کرده و در اختیار علاقه مندان به آن قرار دهد.شما با خرید آموزش جودو موجود در سایت می توانید نکاتی را فرا بگیرید که ممکن است سالها در هیچ کلاسی به شما آموزش داده نشود.

 

خرید اینترنتی آموزش جودو

 

اگر دوست دارید تا از دوستان خود سریعتر در این ورزش پیشرفت کرده و به مقام های ارزشمندی دست یابید همین امروز کمر همت را ببنید و ابتدا با خرید پستی این مجموعه آنرا دریافت و سپس با دقت به اموزش های داده شده در آن گوش فرا دهید و با تمرین و ممارست در هر کدام از این اموزش ها به مهارت کافی دست یابید.

ورزش جودو نیز مانند اکثر رشته های رزمی از آسیای شرقی بوده اما تقاوت هایی با سایر این ورزش ها دارد.در جودو شما مجاز به مشت و لگد زدن نیستید.این هنر بیشتر بر مبنای گلاویز شدن بوده و هدف ان زمین زدن حریف می باشد و باید به گونه ای این امر انجام شود که منجر به تسلیم شدن حریف گردد.
جودو تنها یک مبارزه فیزیکی نمی باشد بلکه یک مبارزه فکری نیز هست بدین گونه که یک جودو کار موفق باید قادر باشد حرکات حریف را از قبل پیش بینی کرده و با عکس العمل خود پاسخ مناسبی به آن بدهد.

 

خرید اینترنتی آموزش جودو توسط 38 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی آموزش بسکتبال

خرید اینترنتی آموزش بسکتبال

 

 خرید اینترنتی آموزش بسکتبال – ورزش بسکتبال را اگر بخواهیم  از لحاظ پیشینه تاریخی بررسی کنیم باید سری به کشور آرژانتین بزنیم.این ورزش نوعی تفریح در میان گله داران بود.دو تیم در مقابل هم و سوار بر اسب بودند و سعی داشتند تا یک توپ را  در درون سبد هایی که در دو طرف زمین قرار گرفته است بیاندازند.تقریبا می شود گفت بسکتبال امروز زاده همین ورزش و  ورزش های مشابه ای بوده که در آمریکاری جنوبی رواج داشته است.

امروز ما یک آموزش بسکتبال را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که با دیدن آن قطعا می توانید نکاتی بسیار مهم و ضروری را از این ورزش بیاموزید.شما با تماشای اموزش فوق انواع تمرینات بسکتبال و نحوه نرمش های این رشته را فرا خواهید گرفت.از جمله نکات بسیار مهم که باید هر هنر آموز یاد بگیرد نحوه اداره کردن و حفظ توپ است.اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی نسبت به دوستان خود از پیشرفت قابل توجهی برخوردار شوید و سریع تر مراحل بالا و حرفه ای را طی نمایید پیشنها ما خرید آموزش بسکتبال فوق می باشد.

 

خرید اینترنتی آموزش بسکتبال

 

شما ابتدا با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست می پردازید.

در این مجموعه  شما خواهید آموخت که:

چگونه قبل از شروع بازی نرمش کنید.

چگونه در هنگام در اختیار داشتن توپ پرتاب به سمت سبد داشته باشید.

نحوه پرتاب های سه امتیازی را فرا خواهید گرفت.

نحوه دریب زدن حریف مقابل را اموزش می بینید.

اموزش های دفاعی در مقابل حریف را فرا خواهید رفت.

همین الان اگر واقعا دوست دارید تا در بسکتبال حرفی برای گفتن داشته باشید و به صورت حرفه ای و اصولی این ورزش را فرا بگیرید با تهیه این اموزش تصویری سریع تر به هدف خود دست یابید.

 خرید اینترنتی آموزش بسکتبال توسط 27 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

==============================================

خرید اینترنتی آموزش اسکی

خرید اینترنتی آموزش اسکی

 

خرید اینترنتی آموزش اسکی – اگر شما هم علاقه مند هستید تا با ورزش اسکی بیشتر آشنا شوید و حتی پا را فراتر نهاده و نکات فنی و آموزش های لازم این ورزش را نیز یاد بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید آموزش اسکی که در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم به همه ان چیز هایی که می خواهید برسید.آموزش اسکی نیاز به یک مربی کار بلد دارد تا بتواند شما را با نکات ریز و درشت این ورزش و تکنیک های آن آشنا کند.ما نیز یکی از بهترین اموزش های اسکی را تهیه و در سایت قرار داده ایم تا شما با تماشای ان بتوانید در سریعترین زمان و به صورت کاملا صحیح و علمی با نکات این ورزش آشنا شوید.

خرید اینترنتی آموزش اسکی

در آموزش اسکی باید دقت داشته باشید که آماده سازی عضلات پای ورزشکار بسیار امری مهم و ضروری می باشد.به شما به عنوان یک هنر اموز یاد داده خواهد شد که در هنگام اسکی کردن از کدام پای خود و در چه زاویه ای کمک بگیرید.نکاتی که در مورد نحوه حرکت و استارت خواهید اموخت و یا نکاتی که در هنگام پیچیدن و در سرعت های زیاد باید رعایت کنید  را شاید بسیاری از اساتید هم نتوانند به شیوایی این مجموعه برای شما بازگو کنند.

شما چنانچه علاقه مند به تهیه این مجموعه هستید می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و خیلی سریع و در عرض چند روز آنرا دریافت نمایید و سپس وجه را به مامور پست بپردازید.

یادگیری این ورزش مفرح فقط کمی احتیاج به تلاش و پشتکار دارد و قطعا با تهیه این اموزش که یکی از منحصر به فرد ترین و کامل ترین ها بازار بوده می توانید خیلی سریع در این رشته به مهارت بالا دست یابید.

  خرید اینترنتی آموزش اسکی توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

=======================================================

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

 

همانطور که می دانید ورزش کاراته دارای سبک های مختلفی است که یکی از آن ها سبک کیوکوشین کاراته می باشد.این سبک توسط استاد بزرگ اویاما ابداع شد.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قصد داریم تا یک آموزش کاراته با سبک کیوکوشین اویاما برای شما علاقه مندان در سایت قرار دهیم.در این اموزش شما فرا خواهید گرفت که چگونه از ضربات پا و دست به نحو احسن استفاده نمایید و طرز صحیح دفاع کردن در مقابل حملات حریف را اموزش می بینید.

انوع حمله با تکنبک های مختلف از جمله ویژگی های سبک اویاما می باشد.در آموزش کاراته کیوکوشین شما قدم به قدم تمام مراحل و نکات فنی و تکنیک های لازم را فرا گرفته و در اخر اصول مبارزه را اموزش می بینید.

 

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

با خرید آموزش کاراته به سبک کیوکوشین اویاما و با کمی تلاش و پشتکار می توانید بهترین نتایج رابگیرید.

از نکات قابل توجه این مجموعه اموزش چند کاتا برای هنر جویان و طرز نفس گیری مخصوص اویاما با صدای کیومه میباشد که نهایت قدرت را به رخ میکشد

استاد اویاما در معرفی ورزش های رزمی و اموزش هنر جویان زحمات بسیاری را متحمل شد و سال های زیادی از عمر خود را صرف این امر کرددر مبارزات استاد هیچ کس تاب و توان مقابله  با او را نداشت و تمام حریفان خود را در زیر ۳ دقیقه شکست می داد.او از یک شگرد بسیار ساده استفاده می کرد.کافی بود به شما نزدیک شود و دیگر کار شما تمام بود.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند رابرای علاقه مندان به آموزش کاراته فراهم آورده است.کافیست ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این مجموعه جز یکی از برترین و کامل ترین آموزش هایی است که در رابطه با کیوکوشین کاراته به بازار امده است و شما با تماشای این اثر می توانید تا حد زیادی  تکنیک های حرفه ای را فرا بگیرید.

 خرید آموزش کیوکوشین کاراته توسط 35 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 75